joi, 28 ianuarie 2010

Fashion biscuits

Look what a dear friend of mine send me the other day (everybody knows I'm crazy about clothes, make up and sweet stuff!)! Fashion decorated biscuits! Shoes, bags, ooo!

I just love these images because they combine my 2 loves: fashion and food :))

I just wish I'd had the tools to do this myself:D

Enjoy

P.S. I used to collect hundreds of images from the Internet with cookies and cakes in different colors and decorations and I lost them when my laptop died on me ...:(


30 de comentarii:

  1. hi!

    they are oh sooo cute! i especially love the last pic!

    xoxo
    ashley

    RăspundeţiȘtergere
  2. hai dear,i give u an award. check in my blog :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. Oh so so cute! They look to adorable to be eaten lol:P

    RăspundeţiȘtergere
  4. ahhh...
    those biscuits looks sooo cute...
    and yummy..
    =D

    xoxo

    www.greatmariska.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  5. Wow, those are amazing! Such work of art! xoxo

    RăspundeţiȘtergere
  6. Hi,

    Thanks so much for your comment and for stopping by. I really appreciate it.

    How sweet literally, those are great. Very , very cute!

    Thanks for sharing and see you soon.

    RăspundeţiȘtergere
  7. wow, these are all yummy!
    I love, love them!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Those are so fashionably yummy =)

    www.Nubiasnonsense.com

    RăspundeţiȘtergere
  9. Can I taste your hairdryer? :) coooool

    Horrible to lost things from your PC....I know

    Have a great weekend!

    RăspundeţiȘtergere
  10. that's soooo cute !
    and thx for the tips with alcohol . i'll definitely try that as most of my shoes are leather anyway . ahha

    t h a n k s . for your c o m m e n t s
    hugs & kisses from
    miCHELLE @ GLISTERS&BLISTERS

    RăspundeţiȘtergere
  11. OH MY GOSHH. unbelievable! they look to good to be true - and eaten!

    RăspundeţiȘtergere
  12. How cute, I really love it!!
    Lovely blog!

    RăspundeţiȘtergere
  13. are they for real?! htey're just too cute and too amazing to be true! lovely cookies!!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Those are the best looking cookies.
    This is great blog. If you enjoy sartorialist you will enjoy this blog too.

    http://internationalmode.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  15. Those are so beautiful. Wow, she's really talented!

    RăspundeţiȘtergere
  16. thank you for your comment
    now i wanna eat all of thoses!

    RăspundeţiȘtergere
  17. OMG! they are so cute i can barely stand it!

    Missy
    For all things fashion:
    http://thefashionfusion.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  18. NO WAYYYYYYYYYY.

    THESE ARE SO RIDICULOUSLY ADORABLE. Ahhh. I want one. They should totally sell these at, like, Starbucks or something instead of boring Valentine's themed ones or whatever the next holiday is. Tell her to send me some, mmkay?

    Thanks so much for stopping by!
    quirkyexplosion.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  19. omg! these are too cute Diane. It would break my heart to eat them...

    xx,
    betz
    http://herarmoire.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  20. These are really cool! But would you actually be able to eat these? I dont think I would...

    RăspundeţiȘtergere
  21. Hi darling, how are you? Yum, seeing these just opened my appetite, I want to bake cookies, like, now! Pity it's so hot here, I refuse to turn on the oven.
    Hope everything's well. Thanks for being so sweet always, it makes my day =)

    RăspundeţiȘtergere
  22. These are so cute! I definently want the last batch! and thank you for tagging me in the award! very flattered

    xoxo
    Miss Neira

    RăspundeţiȘtergere
  23. These are super adorable!
    I don't think I could eat them!

    RăspundeţiȘtergere
  24. theres are so amazing i wish someone made them for me ahhh!!

    http://etherealbeaute.blogspot.com/

    RăspundeţiȘtergere